利艾坑退隐一年了,现居欧美漫威大坑。原圈名小欣……渣画兼文渣渣渣………

A Little Piece Of Heaven (Album Version) - Avenged Sevenfold

宏哥,看我:

病态爱情...节奏感蛮强的

MV血腥~但我觉得不可怕

歌词重口慎入歌词重口慎入歌词重口慎入歌词重口慎入歌词重口慎入

歌词重口慎入歌词重口慎入歌词重口慎入歌词重口慎入歌词重口慎入

 

 

Avenged Sevenfold - A Little Piece of Heaven

七级炼狱 - 小小天堂

 

 

Before the story begins, is it such a sin, 

说起这个故事嘛...只能说这真的是太邪恶了

For me to take what's mine, until the end of time? 

对我来说,其实也不过是得到我应得的东西罢了

We were more than friends, before the story ends, 

在故事结束之前,我们都是友达以上恋人未满

And I will take what's mine, create what God would never design

故事若不照我想象的走,我只好以神也不愿意看到的手法得到我想要的结果。

 

 

Our love had been so strong for far too long, 

一直以来,我们的感情一直是那么的稳定

I was weak with fear that something would go wrong, 

不过潜在的危机让我变得懦弱又害怕

Before the possibilities came true,

在一切潜在危机爆发之前

I took all possibility from you

我将所有的可能性全部化为乌有

 

Almost laughed myself to tears, (Hahahaha!)

几乎是要笑到喷泪(哇哈哈哈) 

Conjuring her deepest fears

引发她最深层的恐惧

 

(Come Here You *****ing Bitch!)

(她妈的贱婊子给我过来!)

 

Must have stabbed her fifty *****ing times,

这贱东西一定要捅到她爆炸

I can't believe it, 

真是气死我也

Ripped her heart out right before her eyes,

在她眼前将她的心脏给挖出来

Eyes over easy, eat it, eat it, eat it! 

眼睛也顺便挖出来好了,吃吧!吃吧!吃吧!

 

She was never this good in bed. Even when she was sleepin'

哼哼~现在的她在床上真的是太乖巧了,比她睡着还乖呢!

Now she's just so perfect I've never been quite so *****ing deep in

这么完美的她真让我他妈史无前例的着迷(双关深入)

It goes on, and on, and on, 

就一直这样下去多好

I can keep you lookin' young and preserved forever, With a fountain to spray on your youth whenever

我可以用我的喷泉来浇灌你,让你永保青春,永远留在我身边

 

'Cause I really always knew that my little crime would be cold that's why I got a heater for your thighs

因为我知道我的小坏坏会着凉,所以我买了台超级暖气帮妳大腿加热

And I know, I know it's not your time.  But bye, bye.

虽然我知道妳死期还没到,但是,掰掰~

And a word to the wise when the fire dies,You think it's over but it's just begun

如同俗话所说:野火烧不尽,春风吹又生。妳以为这是我们热恋的终点,其实,这是另个起点

But baby don't cry

所以,亲爱的妳就别哭泣了

 

You had my heart, at least for the most part

妳占据了我的心,至少是绝大部分啦

'Cause everybody's gotta die sometime, we fell apart

人,难免一死,感情亦是如此

Let's make a new start

不过我们就重新开始吧

'Cause everybody's gotta die sometime(yeah)

因为分分合合这就是人生阿(茶)

But baby don't cry

所以啦,亲爱的妳就别哭泣了

 

Now possibilities I'd never considered, Areoccurring the likes of which I'd never heard, 

我从来没想过、我从来没听过的事情居然发生了

 

Now an angry soul comes back from beyond the grave,
一个愤怒的灵魂从坟墓那窜出来
To repossess a body with which I'd misbehaved
附身在那被我玷污的肉体上
Smiling right from ear to ear
笑到裂嘴
Almost laughed herself to tears
几乎是笑到流泪了她

 

Must have stabbed him fifty *****ing times, 
这贱男人一定要捅到他爆炸
I can't believe it, 
真是气死我也
Ripped his heart out right before his eyes, 
在他眼前将他的心脏给挖出来
Eyes over easy, eatit, eat it, eat it! 
眼睛也顺便挖出来好了,吃吧!吃吧!吃吧!


Now that it's done I realize the error of my ways
现在我终于了解我做错了

I must venture back to apologize from somewhere far beyond the grave
就算有风险,我也还是得去那远方的坟墓向她道歉

I gotta make up forwhat I've done
我该好好弥补我所作所为
'Cause I was all upin a piece of heaven. While you burned in hell, no peace forever
因为当妳在地狱饱受煎熬,我却享受着这置身小小天堂的感觉

 

'Cause I really always knew that my little crime would be cold that's why I got a heater for your thighs
因为我知道我的小坏坏会着凉,所以我买了台超级暖气帮妳大腿加热
And I know, I know it's not your time. But bye, bye.
虽然我知道妳死期还没到,但是,掰掰

 

And a word to the wise when the fire dies, You think it's over but it's just begun
如同俗话所说:野火烧不尽,春风吹又生。妳以为这是我们热恋的终点,其实,这是另个起点
But baby don't cry
所以,亲爱的妳就别哭泣了
You had my heart,at least for the most part
妳占据了我的心,至少是绝大部分啦
'Cause everybody's gotta die sometime, we fell apart
人,难免一死,感情亦是如此

 

Let's make a new start
不过我们就重新开始吧
'Cause everybody's gotta die sometime (yeah)
因为分分合合这就是人生阿(茶)
But baby don't cry
所以啦,亲的妳就别哭泣了
I will suffer for so long
男:我会一直耿耿于怀的
(What will you do,not long enough)
女:所以呢?就这样而已?
To make it up to you
男:我要弥补妳 
(I pray to God that you do
女:我向神祈祷你真的会做到

 

I'll do whatever you want me to do
男:妳要求的一切,我通通都做

(Well then I'll grant you one chance)
女:既然你这样说了,我就给你次机会吧
And if it's not enough
男:若这样还不够
(If it's not enough, If it's not enough)
女:若这样还不够(基本上只是合音唱一下而已)
If it's not enough
男:若这样还不够
(Not enough)
女:还不够的话....
Try again

 

男:那就再试一次
(Try again)
女:再一次
And again
男:再一次
(And again)
女:再一次Over and over again
男女:一次又一次~

We're coming back,coming back
嘿嘿,我们和好了
We'll live forever,live forever
我们会永远活着
Let's have wedding,have a wedding
来办场婚礼吧
Let's start the killing, start the killing
让杀戮开始吧!

 

Do you take this man in death for the rest of your unnatural life? 
妳是否愿意将这位男人当做妳无生之年的丈夫?
(Yes, I do.)
是,我愿意
Do you take this woman in death for the rest of your unnatural life?
你是否愿意将这位女人当做你无生之年的妻子
(I do)
我愿意
I now pronounce you...
我现在宣布你们正式结为.....

 

'Cause I really always knew that my little crime would be cold that's why I got a heater for your thighs
因为我知道我的小坏坏会着凉,所以我买了台超级暖气帮妳大腿加热
And I know, I knowit's not your time. But bye, bye.
虽然我知道妳死期还没到,但是,掰掰~

 

And a word to the wise when the fire dies, You think it's over but it's just begun
如同俗话所说:野火烧不尽,春风吹又生。妳以为这是我们热恋的终点,其实,这是另个起点
But baby don't cry
所以,亲爱的妳就别哭泣

 

歌詞來源:奇摩知識+

评论
热度(26)

© 叫我比欣欣 | Powered by LOFTER